lördag 24 september 2011

Underbara lördag..

Jag vaknade för 40 minuter sedan, och var för första gången på länge utvilad. Jag är ofta väldigt trött nu för tiden, jag har inte helt klurat ut vad orsaken till detta kan vara, men jag behöver bli av med tröttheten, så det var verkligen skönt att inte känna mig helt utslagen när jag slog upp ögonen för första gången den här dagen. Livet är alldeles för kort för att gå runt och vara som en zombie, känna efter, eller vara bitter. Livet är en gåva! Ta tillvara på varje minut, vi får aldrig igen  den minuten igen.

Jag ska strax sätta igång och städa, jag fungerar inte helt när det är stökigt runt omkring mig, har jag märkt, så ett snabbt städ får det bli, innan jag, N och M ska iväg på en liten roadtrip. Mysigt!

Igår när jag kom hem från jobbet hade jag fått hem ett par godingar i brevlådan som jag klickat hem från www.kyssjohanna.se för ett par dagar sedan. Jag lägger upp en liten bild på dem för den som blir nyfiken!



Kärlek, M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar