söndag 25 september 2011

Hos min N...

Nu är vi precis hemkomna efter en jättemysig middag hos mina föräldrar. Nästan varje söndag sedan ett par år tillbaka försöker jag, mina syskon, våra respektive och mina föräldrar samlas i vårt föräldrahem för en trevlig middag och lite uppdatering från veckan som gått, och det är Alltid lika uppskattat med god mat och trevligt sällskap. För övrigt idag så har vi inte gjort speciellt mycket. En typisk söndag, och det har varit skönt! Sovit länge, tagit en promenad i stan (med soligt väder!!) och myst oss framför tv:n.

Igår var vi, som  jag nämnde i mitt tidigare inlägg, på en liten roadtrip. Väl tillbaka i Göteborg åt vi på en turkisk restaurang, som jag tror är relativt nyöppnad, Ottomania heter den och ligger på Aschebergsgatan. Maten var god, personalen trevlig och lokalen superfin! Absolut värd ett besök!  

Jag har planer på att ta tag i träningen igen i veckan, vi får väl se hur det går med den saken... Huvudet vill mer än kroppen just nu.. 

Imorgon är det måndag igen, helgerna går alldeles för fort! Men och andra sidan springer veckorna iväg också. Livet går fort. Ta tillvara på varje sekund, och lägg bara energi och tid på dem som verkligen förtjänar din uppmärksamhet. Ett hett tips för ett bra välbefinnande! 

Bjuder på en bild från ikväll på min lilla goding :)

Kärlek, M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar