tisdag 27 september 2011

Bullbak, check!

Jag satte igång att baka kanelbullar direkt efter att jag kommit hem från jobb samt middag på en mysig, persisk restaurang i stan med min N. Nu, två timmar senare är jag klar, och snart kommer min älskling hit för att avnjuta dessa små godbitar med mjölk tillsammans med mig. Mysfaktorn är hög denna tisdag! Det kan vara något av det bästa som finns att känna hur en ljuvlig doft av bullar bakade med kärlek sprider sig i hela lägenheten, och mörkret som smugit sig på utanför fönstret. Tända ljus i hela lägenheten, krypa ihop med min underbara i soffan under filten och njuta av de få timmar av vaken tid som är kvar denna dag.

För övrigt kan jag meddela att min alldeles egna N har bjudit mig på en resa till Tokyo!! Jag är så förväntansfull! Så otroligt roligt att få göra en sådan fantastisk resa med en sådan fantastisk människa. Jag är så oerhört lyckligt lottad! Resan bär den 30:e mars och vi blir borta i ca. 2 veckor. Även om det är hela 6 månader kvar kan jag redan nu känna ett uns av resfeber. Jag längtar!!

TOKYO!!!!

Kanelbullarna av kärlek

Kärlek, M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar