torsdag 29 mars 2012

For as long as I live.

Väskan är packad och lägenheten städad. Nu sitter jag i min säng och räknar ner timmarna tills planet ska lyfta. Jag och han, mitt älskade allt, i Tokyo i två veckor. Äntligen! Imorgon åker vi. Helt ofattbart!

Det ska bli så skönt att komma bort. Tillsammans, bara vi två. Få njuta av varandras sällskap och komma bort från vardagen lite. Det känns som att vi behöver det just nu. Fast egentligen behöver kanske alla det efter en grå, kall och mörk vinter?

Solen lyser starkt idag. Egentligen borde det inte vara tillåtet att sitta inne en dag som denna, men jag är så oerhört rädd för att bli sjuk nu innan vi ska åka så det är nog ändå bättre att bara låta den här dagen passera. Inomhus.

Älskling, jag kan inte med ord beskriva min kärlek till dig. Mina ögon fylls av salta tårar bara jag tänker på det. Du underbara, vackra, smarta, ödmjuka, fantastiska varelse. Är du verkligen min på riktigt? Nyp mig i armen! Nyp mig i armen, resten av mitt liv. Jag älskar dig.

Darkness in the night, I'll find that light for you
As long as I got eyes, I'll have a sight for you
As long as I'm alive, baby I'll die for you.
Puss <3

Bjuder på en gammal, gammal bild.

Kärlek, M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar