söndag 19 februari 2012

Nothing compares to you.

Under några veckors tid har jag och en utav N:s närmsta vänner planerat en liten överraskning för N. Han fyller nämligen 30 år på onsdag och en sådan siffra måste såklart firas! Så vi ordnade en överraskningsmiddag med övernattning tillsammans med hans allra närmaste vänner på mina föräldrars sommarställe längst ut på Tjörn på en liten ö som heter Klädesholmen. Vi blev tillslut 9 personer, och detta var ett alldeles perfekt antal, då det var jag som stod för matlagning etc. Skönt för mig att vi inte blev allt för många, med andra ord!

Det blev en otroligt lyckad kväll med en överraskad N, väldigt fint sällskap, god mat, charader och många skratt. Jag är tacksam för alla som kom och gjorde min älsklings kväll till något att minnas. Tusen tack igen! 

Oturligt nog åkte jag på en dunderförkyldning igår när vi hade satt oss ner för att äta, antagligen för att det var första gången på flera veckor som jag kunde slappna av och mycket av den nervositet jag gått och burit på bara rann av mig. Därför har jag sovit mellan 12 och 18 idag. Lite dumt kanske, men jag mår aningen bättre nu och hoppas på att vara helt frisk imorgon så att jag kan gå på Zumba!

Nu ska jag njuta av min älskade som står och diskar i köket. Vad fin han är.. Tack älskling. Tack för Allt du är. Jag älskar dig så enormt mycket. Känner du det? 


Otroligt rofyllda och vackra Klädesholmen.

Kärlek, M.

1 kommentar:

  1. Då var det kanske er bil jag såg i lördags (eller om det var fredags) förra veckan, trodde det var Victor och Paula. Var hemma och vände typ för o åka till landvetter.
    Kul att det blev lyckat! Och ja, Klädesholmen är rofyllt!
    Ta hand om dig!
    kram mikaela

    SvaraRadera