lördag 11 februari 2012

I rather die young than live my life without you.

Åka och köpa färg, eller inte åka och köpa färg... Det är den stora frågan just nu. Jag är så lat! Varför är jag så lat?? Nu har jag sagt i säkert två månader att jag ska måla om mitt fina skåp som jag så snällt fick av mina föräldrar, men eftersom att jag är expert på att "göra saker SEN" så blir det liksom inte riktigt av... Idiotiskt, eller hur?! Speciellt när jag är fullt medveten om problemet, och därför också fullt kapabel till att göra något åt det. Jätte, jätte dumt. Verkligen.

Jaja, nog om det.. Igår hade jag och N några av våra fina vänner över på middag. Vi lagade god kyckling marinerad i citronskal bland annat, rostade rotfrukter och en god sås på vitlök och basilika. Till detta drack vi ett gott vitt vin, och efter maten blev det an massa goda onyttigheter, skratt och sällskapsspel. En perfekt fredagskväll helt enkelt! Tack igen för igår, underbara ni! (Här är receptet från gårdagens middag: http://www.recept.nu/1.325683/fredrik_paulun/varmratter/kyckling_fagel/citronkyckling_med_ugnsgronsaker)

Snart ska jag och min älskling (som jag älskar mer än livet) åka iväg på ett litet hemligt uppdrag.. Mysigt! Men först kanske jag skulle ta och åka och köpa färg ändå.... Eller?! Kanske inte..

Bild på maten från igår

Nej, nu åker jag och köper färg! 

Kärlek, M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar