torsdag 2 februari 2012

He's a lovemachine!

Nystädad lägenhet. Nymålade naglar. Nyplockade ögonbryn. Nystart på jobbet. Nykär, varje dag.

-Jag mår bra, helt enkelt!

Imgoron är det fredag. Igen! Tiden går Så fort! Vissa veckor känns det knappt som att jag hinner blinka. Det har varit en bra vecka på jobbet, så jag känner mig välförtjänt för lite ledighet i ett par dagar tillsammans med min bättre hälft . Våra helger vi har tillsammans är guld värda. Det finns inget som kan ersätta dem.

Imorgon efter jobbet ska jag möta upp min fina Michaela för en kaffe på stan innan det är dags att åka hem till min älskling för en härlig fredagsmiddag. Det ska bli så mysigt att träffa henne igen. Trots att det bara var en vecka sedan, och innan dess flera år sedan, så saknar jag henne redan. Det är som om vi aldrig haft något upphåll i vår relation. Precis så som det Ska vara när man är vänner på riktigt.

Oh well, nu är det nog dags för mig att krypa ner i sängen och ringa min kärlek för att säga godnatt.

En bild från förra fredagen tillsammans med min Michaela.
The way that you kiss good night
The way that you hold me tight
I feel like i wanna sing
When you do your thing.
För att jag älskar dig. Mer
och mer för varje dag som går.
Kärlek/ Matilda - mer kär än någonsin i mannen som hon ska spendera resten av sitt liv med. För det har hon bestämt. 

1 kommentar:

  1. Mys pys! jag vill med fika med dig! Fuskis! :) Miss you! <3

    SvaraRadera